earn-as-teen

Zarabiaj – to dziecinnie proste!

Pierwsze wrażenie – naprawdę takie ważne?

Dzisiejszy wpis jest zainspirowany Waszymi komentarzami. Postanowiłem napisać o tym, bowiem z wszelkich pytań, które zadajecie i Waszych wątpliwości, wynika, że moja pomoc będzie niezbędna mile widziana. O czym mowa?



Profil, czyli Twoja wizytówka w Textmarket

Zastanawialiście się kiedyś, na jakiej zasadzie nie zostaliście przydzieleni do wspaniałego, wysoko opłacanego, lekkiego i przyjemnego zlecenia? Los, przypadkowe kliknięcie czy coś innego, może właśnie to spowodowało, że podczas, gdy nie macie co robić, ktoś pisze świetne zlecenie i zarabia? Nie, wszystko jest w Waszych rękach! To właśnie Wy jesteście kowalami własnego losu! Spytacie: jak to możliwe? Odpowiedź jest banalnie prosta: zleceniodawca otrzymuje oferty i rozpatruje je pod względem kilku kryteriów:

  1. Czas zlecenia – najlepiej, żeby był jak najkrótszy
  2. Opis w zleceniu – tutaj należy wytłumaczyć, dlaczego to właśnie Tobie należy się szansa napisania artykułu
  3. Ocena copywritera – w zależności od jakości tekstu, może wynosić od 1 do 5 gwiazdek
  4. Profil- i na tym teraz się skupimy, rozwijając co nieco ten temat

Jak wpisać opis w profilu?

Aby to zrobić, wejdź w zakładkę „Zamówienia” i kategorię „Mój profil”. Kliknij w guzik „Zmień opis” i napisz zachętę dla zleceniodawców!

Ładnie, pięknie, ale co wpisać?

To również często zadawane pytanie, bowiem w gruncie rzeczy miejsca jest mało, a informacji do przekazania wiele. Dlatego właśnie postaram się przekazać tę, do tej pory tajemną wiedzę, w przystępny sposób.

  • opisz swoje doświadczenie
  • napisz, jakie są Twoje ulubione tematy
  • zachęć do wybrania Ciebie
  • … i to tyle. Trudne? Nie sądzę, a Twoje szanse na zdobycie zlecenia rosną.

Zasadniczo to na tyle, nie mam już nic więcej do przekazania w tej materii. Jednym słowem krótki i przyjemny tekścik, czyli taki, jaki lubię najbardziej :)

Zaraz zaraz, a czemu ty nam właściwie pomagasz? Przecież jesteśmy twoją konkurencją.

No w sumie, to macie rację, jednak jest także i druga strona medalu. Po pierwsze wiem, że cokolwiek bym nie napisał i tak skorzysta z tego i tak mały odsetek czytelników. Drugą przyczyną, kto wie czy nie ważniejszą, jest to, że tak czy inaczej, część z Was jest moimi poleconymi. Jakby nie było, pomagając Wam zarabiać, także i ja osiągam jakieś zyski. No i liczę na promocję mojego bloga :)

W takim razie to już wszystko na dziś, jeśli macie pytania – zadawajcie, postaram się udzielić jak najbardziej fachowej pomocy.


Podziel się tym wpisem

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites Więcej

Zostaw odpowiedź

Textmarket – zarejestruj się już dziś!

Kategorie

Statystyki

  • Wszystkich wizyt: 23133
  • Dzisiaj wizyt: 7
  • Wszystkich komentarzy: 97

RSS earn-as-teen

  • Breaking News – koniec TextMarket? Na szczęście nie! 21 stycznia 2015
    Aktualizacja: 22.01 I stało się! Na szczęście TextMarket nie upada a staje się narzędziem wewnętrznym – jednak bez żadnych zmian dla copywriterów! — Szok, niedowierzanie, zgrzytanie zębów – to tylko niektóre z reakcji, jakie wywołała dzisiejsza wiadomość od TextMarket. Wszyscy otrzymaliśmy dzisiaj takiej treści wiadomość: Szanowni Państwo, informujemy, że w […]
  • Faktura w Textmarket – jak się do tego zabrać? 11 stycznia 2015
    Jak zawsze po ciężkiej pracy, nadchodzi czas na odpowiednie wynagrodzenie. Nie inaczej jest z Textmarket, gdzie wystarczy uzbierać 1oo zł netto, by móc cieszyć się z pieniędzy. Rzecz w tym, że dla wielu wypłata pieniędzy to czarna magia, a sam proces wypłaty do najbardziej przejrzystych nie należy. Jak więc zabrać się do wypłaty pieniędzy w Textmarket, by ni […]